Choć diabłów pełen byłby świat…

 

 

 ferdek

Czcigodni Bracia i Siostry!

Dziękuję tym wszystkim, którzy w ostatnich dniach mnie wspierali, dodawali otuchy. Dzięki Wam chcę dalej kontynuować moją walkę. Tym wszystkim, którym chcą się ze mną skontaktować, podaję swojego maila – tdmancini@outlook.com. Polecam go przede wszystkim moim rotryjskim Braciom, ponieważ dostałem bana na wysyłanie prywatnych wiadomości. Jeszcze raz wielkie Bóg zapłać za wszelkie słowa otuchy, motywacji i modlitwy.

Mam też do wszystkich Braci i Sióstr jedną wielką prośbę – rozpowszechniajcie moje Tezy wszędzie, gdzie się da. Wrzucajcie na fora, blogi, pokazujcie swoim królom. Jeżeli chcemy zreformować ten Kościół, to nie tylko każdy wierny czy duchowny muszą się dowiedzieć o naszym programie, lecz także cały mikroświat. Bo „stary, chytry wróg” tylko czeka, by sprawa przymilkła i nikt się o niej nie dowiedział. 

Ze swojej strony także przepraszam, bo dziś już nie dam rady opublkować „O posłannictwie misyjnym”, ale uczynię to jutro rano :). Tymczasem pozostańcie z Bogiem!

Warownym grodem jest nasz Bóg

Dodaj komentarz